zvitnist

 

Тендери

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ПОСТАЧАННЯ ДИСКОВОГО МАСИВУ.

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує компанії для участі у конкурсі на постачання дискового масиву (далі – ІТ обладнання) для Банку (далі – Конкурс).

До Конкурсу запрошуються компанії-постачальники ІТ обладнання.

Метою проведення Конкурсу є вибір на конкурсних засадах компанії-постачальника ІТ обладнання.

1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору компанії переможця є:
1.1. Запропонована вартість відповідно визначеної Банком специфікації та кількості обладнання (з урахуванням гарантії не менше 3-х років).
1.2. Терміни поставки обладнання до 20-ти календарних днів, терміни виконання робіт до 5 робочих днів.
1.3. Якість інформації, яка надається.

2. Інформація та документи для участі у Конкурсі:
Заповнені форми Банку: Додаток 1-4 та підтвердні документи до них.
Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна (рекомендаційні листи, тощо)

3. Графік проведення Конкурсу
• Терміни подачі конкурсних пропозицій до 16:00 26.09.2020 (включно) у паперовому вигляді в запечатаному конверті на адресу: 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд. 1, АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» з відміткою «Для участі у Тендері»
• Інформування переможця Конкурсу здійснюється після визначення та затвердження результатів Конкурсу Тендерним комітетом засобами електронної пошти.

Контактна особа з питань підготовки документів для участі у тендері:
начальник управління підтримки ІТ інфраструктури департаменту інформаційних технологій
Луценко Олександр Іванович
тел.: (067) 242-61-89
e-mail: LutsenkoOI@pinbank.ua

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КОНКУРС НА постачання ліцензій для програмного забезпечення.

 

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує компанії для участі у конкурсі на постачання ліцензій для програмного забезпечення (далі – ПЗ) для Банку (далі – Конкурс).

 

До Конкурсу запрошуються компанії-постачальники ПЗ.

 

Метою проведення Конкурсу є вибір на конкурсних засадах компанії-постачальника ПЗ.

 

  1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору компанії переможця є:
    • Запропонована вартість відповідно визначеної Банком специфікації та кількості ПЗ.
    • Якість інформації, яка надається.

 

  1. Інформація та документи для участі у Конкурсі:

Заповнені форми Банку: Додаток 1-4 та підтвердні документи до них.

Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна (рекомендаційні листи, тощо)

 

  1. Графік проведення Конкурсу
  • Терміни подачі конкурсних пропозицій до 16:00 25.09.2020 (включно) у паперовому вигляді в запечатаному конверті на адресу: 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд. 1, АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» з відміткою «Для участі у Тендері ПЗ»
  • Інформування переможця Конкурсу здійснюється після визначення та затвердження результатів Конкурсу Тендерним комітетом засобами електронної пошти.

 

Контактна особа з питань підготовки документів для участі у тендері:

начальник управління підтримки ІТ інфраструктури департаменту інформаційних технологій

Луценко Олександр Іванович

тел.: (067) 242-61-89

e-mail: LutsenkoOI@pinbank.ua

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

ПРО КОНКУРС НА ПОСТАЧАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ, БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ, IPТЕЛЕФОНІВ.

 

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує компанії для участі у конкурсі на постачання персональних комп’ютерів, багатофункціональних пристроїв, IP телефонів (далі – ІТ обладнання) для Банку (далі – Конкурс).

 

До Конкурсу запрошуються компанії-постачальники ІТ обладнання.

 

Метою проведення Конкурсу є вибір на конкурсних засадах компанії-постачальника ІТ обладнання.

 

  1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору компанії переможця є:
    • Рівень партнерства з вендором не нижче ознаки «GOLD» та досвід постачання обладнання до системних банків України або національних компаній з мережею розташування підрозділів по всій країні.
    • Запропонована вартість відповідно визначеної Банком специфікації та кількості обладнання (з урахуванням гарантії на ПК не менше 3-х років).
    • Якість інформації, яка надається.

 

  1. Інформація та документи для участі у Конкурсі:

Заповнені форми Банку: Додаток 1-4 та підтвердні документи до них.

Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна (рекомендаційні листи, тощо)

 

  1. Графік проведення Конкурсу
  • Терміни подачі конкурсних пропозицій до 16:00 26.06.2020 (включно) у паперовому вигляді в запечатаному конверті на адресу: 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд. 1, АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» з відміткою «Для участі у Тендері»
  • Інформування переможця Конкурсу здійснюється після визначення та затвердження результатів Конкурсу Тендерним комітетом засобами електронної пошти.

 

Контактна особа з питань підготовки документів для участі у тендері:

начальник управління підтримки ІТ інфраструктури департаменту інформаційних технологій

Луценко Олександр Іванович

тел.: (067) 242-61-89

e-mail: LutsenkoOI@pinbank.ua

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

ПРО КОНКУРС НА ПОСТАЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує компанії для участі у конкурсі на постачання та впровадження системи електронного документообігу для Банку (далі – Конкурс).

До Конкурсу запрошуються компанії-розробники програмного забезпечення, або компанії-постачальники з досвідом впровадженняпрограмного забезпеченняв банках України.

Метою проведення Конкурсу є вибір на конкурсних засадах компанії-постачальника системи електронного документообігу.

1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору компанії переможця є:
1.1. Компанії-розробники програмного забезпечення, або компанії-постачальники програмного забезпеченняз досвідом впровадження програмного забезпеченняу банках України.
1.2. Відповідність вимогам до програмного продукту та вимогам до основних функціональних можливостей програмного продукту з впровадженням без паперової взаємодії між структурними підрозділами Банку та між Банком і клієнтами.
1.2. Запропонована функціональна можливість програмного забезпечення, вартість ліцензій та робіт з впровадження.
1.3. Якість інформації, яка надається.

2. Інформація та документи для участі у Конкурсі:
Заповнені форми Банку: Додаток 1-4 та підтвердні документи до них.
Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна (рекомендаційні листи, тощо)

3. Графік проведення Конкурсу
• Терміни подачі конкурсних пропозицій до 16:00 22.05.2020 (включно) у паперовому вигляді в запечатаному конверті на адресу: 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд. 1, АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» з відміткою «Для участі у Тендері»
• Інформування переможця Конкурсу здійснюється після визначення та затвердження результатів КонкурсуТендерним комітетом засобами електронної пошти.

Контактна особа з питань підготовки документів для участі у тендері:
Начальник управління ІТ Хандусь Сергій (044) 464-96-67

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТОГО КОНКУРСУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОМПАНІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ КЛІЄНТАМ БАНКУ В ДИСТАНЦІЙНИХ КАНАЛАХ ПРОДАЖУ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ, З ВИКОРИСТАННЯМ WEB ТА МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ НА БАЗІ ОМНІ-ПЛАТФОРМИ

 

 

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує компанії для участі у конкурсі на постачання та впровадження програмного забезпечення з надання банківських послуг клієнтам банку в дистанційних каналах продаж засобами інтернет, з використанням web та мобільних додатків на базі омні-платформи  для Банку (далі – Конкурс).

 

До Конкурсу запрошуються компанії-розробники програмного забезпечення, або компанії-постачальники з досвідом впровадженняпрограмного забезпеченняу банках України.

 

Метою проведенняКонкурсу є вибір на конкурсних засадах компанії-постачальника програмного забезпечення з надання банківських послуг клієнтам банку в дистанційних каналах продаж засобами інтернет, з використанням web та мобільних додатків на базі омні-платформи.

  1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору компанії переможця є:
  • Компанії-розробники програмного забезпечення, або компанії-постачальникиз досвідом провадження програмних продуктів з обслуговування клієнтів у банках України.
  • Програмний продукт (запропоновані модулі або їх функціонал) готовий до впровадження (має завершену форму) та не знаходиться на стадії планування та розробки.
  • Запропоновано найбільш повний функціонал програмного продукту з обслуговування клієнтів банку.
  • Запропонована вартість програмного забезпечення, ліцензій та строки робіт з впровадження.
  • Якість інформації, яка надається.
  1. Інформація та документи для участі у Конкурсі:
  • Заповнені форми Банку: Додаток 1-4 та підтвердні документи до них.
  • Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна (рекомендаційні листи, тощо)
  1. Графік проведення Конкурсу
  • Терміни подачі конкурсних пропозицій до 16:00 15.05.2020 (включно)у паперовому вигляді в запечатаному конверті наадресу: 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд. 1, АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» з відміткою «Для участі у Тендері»
  • Інформування переможця Конкурсу здійснюється після визначення та затвердження результатів КонкурсуТендерним комітетом засобами електронної пошти.

 

Контактна особа з питань підготовки документів для участі у тендері:

Начальник управління ІТ Хандусь Сергій (044) 464-96-67

Інформаційне повідомлення про конкурс ПОСТАЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СЕРВЕРНОГО ТА МЕРЕЖЕВОГО ОБЛАДНАННЯ.

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує компанії для участі у конкурсі на постачання та впровадження серверного та мережевого обладнання для Банку (далі – Конкурс).

До Конкурсу запрошуються компанії-постачальники серверного та телекомунікаційного обладнання, системного програмного забезпечення, з опитом виконання робіт розгортання і налаштування обладнання та ПЗ з рівнем партнерства не нижче «GOLD», або з досвідом постачання обладнання до системних банків України.

Метою проведення Конкурсу є вибір на конкурсних засадах компанії-постачальника серверного та телекомунікаційного обладнання, системного програмного забезпечення.

1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору компанії переможця є:
1.1. Рівень партнерства з вендором не нижче ознаки «GOLD», або досвід постачання обладнання до системних банків України.
1.2. Запропонована вартість відповідно визначеної Банком (з урахуванням трьох річного рівня підтримки/підписки):
– специфікації та кількості обладнання;
– ліцензійного програмного забезпечення;
– переліку робіт;
1.3. Якість інформації, яка надається

2. Інформація та документи для участі у Конкурсі:
Заповнені форми Банку: Додаток 1-4 та підтвердні документи до них.
Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна (рекомендаційні листи, тощо)

3. Графік проведення Конкурсу
• Терміни подачі конкурсних пропозицій до 14:00 27.03.2020 включно у паперовому вигляді в запечатаному конверті на адресу: 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд. 1, АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» з відміткою «Для участі у Тендері»
• Інформування переможця Конкурсу здійснюється після визначення та затвердження результатів Конкурсу Тендерним комітетом засобами електронної пошти.

Контактна особа з питань підготовки документів для участі у тендері:
Начальник управління ІТ Хандусь Сергій (044) 464-96-67

 

Заздалегідь вдячні за Вашу зацікавленість щодо участі у Конкурсі.

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

Додаток 1-4

Інформаційне повідомлення

про конкурс на аудиторські послуги

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує аудиторські фірми для участі у конкурсі на аудиторські послуги для Банку (далі – Конкурс).

До Конкурсу запрошуються аудиторські фірми, які відповідають вимогам Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», включені до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, зокрема до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес».

Метою проведення Конкурсу є вибір на конкурсних засадах аудиторської фірми для проведення аудиту фінансової звітності АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК». Фінансова звітність та інша публічна інформація АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» доступна на веб-сайті Банку.

  1. Завдання з обов’язкового аудиту фінансової звітності включає:

1.1. Аудит фінансової звітності Банку (українська та англійська версії), складеної відповідно до МСФЗ за звітний рік (далі – Фінансова Звітність) відповідно до вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів Національного банку України, НКЦПФР, а також вимог Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг Міжнародної федерації бухгалтерів, що прийняті у якості Національних стандартів аудиту (далі – МСА), з урахуванням вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».

1.2. Проведення оцінки якості активів Банку та прийнятності забезпечення за кредитними операціями відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку України (включаючи вимоги Постанови Правління НБУ №141 від 22.12.2017 року «Про затвердження Положення про здійснення оцінки стійкості банків і банківської системи України» (зі змінами), а також вимог МСА, з урахуванням вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».

1.3. Термін випуску фінансової звітності за звітний рік 25.03.2021 року.

  1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору аудиторської фірми є:

2.1. Досвід роботи аудиторської фірми у сфері аудиту фінансової звітності банків та оцінки якості активів банку та професійний досвід аудиторської команди, зокрема партнерів, наявність сертифікатів, посвідчень, необхідних документів на право зайняття аудиторською діяльністю.

2.2. Наявність бездоганної репутації, відсутність порушень законодавства України претензій, скандалів та будь яких стягнень, професійної етики та Міжнародних стандартів аудиту.

2.3. Інформація про відсутність конфлікту інтересів, який може негативним чином позначитись на об’єктивності аудиторської фірми.

2.4. Наявність діючого Свідоцтва про відповідність системи контролю якості аудиторських послуг.

2.5. Наявність сертифікатів, посвідчень, необхідних документів на право зайняття аудиторською діяльністю.

2.6. Вартість аудиторських послуг.

2.7. Якість інформації, яка надається.

  1. Інформація та документи для участі у Конкурсі:
    • Для участі в конкурсі суб’єкти аудиторської діяльності мають подати конкурсну пропозицію, що включає наступні документи:
  • Заява на участь в конкурсі, складена в довільній формі, з обов’язковим зазначенням в ній цінової пропозиції в національній валюті України з урахуванням ПДВ, умов оплати послуг,терміни виконання завдань, контактної особи (прізвище, ім’я, по-батькові, адреса електронної пошти, номер телефону, тощо), інформації про керівника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактні телефони) з підтвердженням його повноважень;
  • Інформація про суб’єкта аудиторської діяльності у формі, що є Додатком 2, разом з належним чином завіреними копіями документів, що підтверджують інформацію зазначену в Додатку 2;
  • Запевнення щодо дотримання суб’єктом аудиторської діяльності визначених статтями 6, 10, 26, та 27 Закону про аудит вимог щодо незалежності аудиторів та суб’єкта аудиторської діяльності, обмежень щодо надання послуг.
    • Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна.

 

  1. Графік проведення Конкурсу

− Терміни подачі конкурсних пропозицій до 10.09.2020 року.

Документи подаються претендентами на поштову адресу АТ “ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК” 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд.1. (з поміткою «Конкурс_аудит»), або на електронну адресу demchenkoam@pinbank.ua.

− Про результати конкурсу повідомимо всіх учасників, що приймали участь, електронною поштою в термін не пізніше 28 вересня 2020 року.

Контактна особа: начальник Служби внутрішнього аудиту Демченко Альона Михайлівна

(+ 38 0(44) 428 6 128).

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

Додаток 2

Додаток 3