zvitnist

 

Тендери

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

ПРО КОНКУРС НА ПОСТАЧАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ, БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ, IPТЕЛЕФОНІВ.

 

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує компанії для участі у конкурсі на постачання персональних комп’ютерів, багатофункціональних пристроїв, IP телефонів (далі – ІТ обладнання) для Банку (далі – Конкурс).

 

До Конкурсу запрошуються компанії-постачальники ІТ обладнання.

 

Метою проведення Конкурсу є вибір на конкурсних засадах компанії-постачальника ІТ обладнання.

 

  1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору компанії переможця є:
    • Рівень партнерства з вендором не нижче ознаки «GOLD» та досвід постачання обладнання до системних банків України або національних компаній з мережею розташування підрозділів по всій країні.
    • Запропонована вартість відповідно визначеної Банком специфікації та кількості обладнання (з урахуванням гарантії на ПК не менше 3-х років).
    • Якість інформації, яка надається.

 

  1. Інформація та документи для участі у Конкурсі:

Заповнені форми Банку: Додаток 1-4 та підтвердні документи до них.

Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна (рекомендаційні листи, тощо)

 

  1. Графік проведення Конкурсу
  • Терміни подачі конкурсних пропозицій до 16:00 26.06.2020 (включно) у паперовому вигляді в запечатаному конверті на адресу: 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд. 1, АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» з відміткою «Для участі у Тендері»
  • Інформування переможця Конкурсу здійснюється після визначення та затвердження результатів Конкурсу Тендерним комітетом засобами електронної пошти.

 

Контактна особа з питань підготовки документів для участі у тендері:

начальник управління підтримки ІТ інфраструктури департаменту інформаційних технологій

Луценко Олександр Іванович

тел.: (067) 242-61-89

e-mail: LutsenkoOI@pinbank.ua

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

ПРО КОНКУРС НА ПОСТАЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує компанії для участі у конкурсі на постачання та впровадження системи електронного документообігу для Банку (далі – Конкурс).

До Конкурсу запрошуються компанії-розробники програмного забезпечення, або компанії-постачальники з досвідом впровадженняпрограмного забезпеченняв банках України.

Метою проведення Конкурсу є вибір на конкурсних засадах компанії-постачальника системи електронного документообігу.

1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору компанії переможця є:
1.1. Компанії-розробники програмного забезпечення, або компанії-постачальники програмного забезпеченняз досвідом впровадження програмного забезпеченняу банках України.
1.2. Відповідність вимогам до програмного продукту та вимогам до основних функціональних можливостей програмного продукту з впровадженням без паперової взаємодії між структурними підрозділами Банку та між Банком і клієнтами.
1.2. Запропонована функціональна можливість програмного забезпечення, вартість ліцензій та робіт з впровадження.
1.3. Якість інформації, яка надається.

2. Інформація та документи для участі у Конкурсі:
Заповнені форми Банку: Додаток 1-4 та підтвердні документи до них.
Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна (рекомендаційні листи, тощо)

3. Графік проведення Конкурсу
• Терміни подачі конкурсних пропозицій до 16:00 22.05.2020 (включно) у паперовому вигляді в запечатаному конверті на адресу: 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд. 1, АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» з відміткою «Для участі у Тендері»
• Інформування переможця Конкурсу здійснюється після визначення та затвердження результатів КонкурсуТендерним комітетом засобами електронної пошти.

Контактна особа з питань підготовки документів для участі у тендері:
Начальник управління ІТ Хандусь Сергій (044) 464-96-67

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТОГО КОНКУРСУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОМПАНІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ КЛІЄНТАМ БАНКУ В ДИСТАНЦІЙНИХ КАНАЛАХ ПРОДАЖУ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ, З ВИКОРИСТАННЯМ WEB ТА МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ НА БАЗІ ОМНІ-ПЛАТФОРМИ

 

 

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує компанії для участі у конкурсі на постачання та впровадження програмного забезпечення з надання банківських послуг клієнтам банку в дистанційних каналах продаж засобами інтернет, з використанням web та мобільних додатків на базі омні-платформи  для Банку (далі – Конкурс).

 

До Конкурсу запрошуються компанії-розробники програмного забезпечення, або компанії-постачальники з досвідом впровадженняпрограмного забезпеченняу банках України.

 

Метою проведенняКонкурсу є вибір на конкурсних засадах компанії-постачальника програмного забезпечення з надання банківських послуг клієнтам банку в дистанційних каналах продаж засобами інтернет, з використанням web та мобільних додатків на базі омні-платформи.

  1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору компанії переможця є:
  • Компанії-розробники програмного забезпечення, або компанії-постачальникиз досвідом провадження програмних продуктів з обслуговування клієнтів у банках України.
  • Програмний продукт (запропоновані модулі або їх функціонал) готовий до впровадження (має завершену форму) та не знаходиться на стадії планування та розробки.
  • Запропоновано найбільш повний функціонал програмного продукту з обслуговування клієнтів банку.
  • Запропонована вартість програмного забезпечення, ліцензій та строки робіт з впровадження.
  • Якість інформації, яка надається.
  1. Інформація та документи для участі у Конкурсі:
  • Заповнені форми Банку: Додаток 1-4 та підтвердні документи до них.
  • Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна (рекомендаційні листи, тощо)
  1. Графік проведення Конкурсу
  • Терміни подачі конкурсних пропозицій до 16:00 15.05.2020 (включно)у паперовому вигляді в запечатаному конверті наадресу: 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд. 1, АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» з відміткою «Для участі у Тендері»
  • Інформування переможця Конкурсу здійснюється після визначення та затвердження результатів КонкурсуТендерним комітетом засобами електронної пошти.

 

Контактна особа з питань підготовки документів для участі у тендері:

Начальник управління ІТ Хандусь Сергій (044) 464-96-67

Інформаційне повідомлення про конкурс ПОСТАЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СЕРВЕРНОГО ТА МЕРЕЖЕВОГО ОБЛАДНАННЯ.

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує компанії для участі у конкурсі на постачання та впровадження серверного та мережевого обладнання для Банку (далі – Конкурс).

До Конкурсу запрошуються компанії-постачальники серверного та телекомунікаційного обладнання, системного програмного забезпечення, з опитом виконання робіт розгортання і налаштування обладнання та ПЗ з рівнем партнерства не нижче «GOLD», або з досвідом постачання обладнання до системних банків України.

Метою проведення Конкурсу є вибір на конкурсних засадах компанії-постачальника серверного та телекомунікаційного обладнання, системного програмного забезпечення.

1. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору компанії переможця є:
1.1. Рівень партнерства з вендором не нижче ознаки «GOLD», або досвід постачання обладнання до системних банків України.
1.2. Запропонована вартість відповідно визначеної Банком (з урахуванням трьох річного рівня підтримки/підписки):
– специфікації та кількості обладнання;
– ліцензійного програмного забезпечення;
– переліку робіт;
1.3. Якість інформації, яка надається

2. Інформація та документи для участі у Конкурсі:
Заповнені форми Банку: Додаток 1-4 та підтвердні документи до них.
Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна (рекомендаційні листи, тощо)

3. Графік проведення Конкурсу
• Терміни подачі конкурсних пропозицій до 14:00 27.03.2020 включно у паперовому вигляді в запечатаному конверті на адресу: 01135, м. Київ, площа Перемоги, буд. 1, АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» з відміткою «Для участі у Тендері»
• Інформування переможця Конкурсу здійснюється після визначення та затвердження результатів Конкурсу Тендерним комітетом засобами електронної пошти.

Контактна особа з питань підготовки документів для участі у тендері:
Начальник управління ІТ Хандусь Сергій (044) 464-96-67

 

Заздалегідь вдячні за Вашу зацікавленість щодо участі у Конкурсі.

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

Додаток 1-4

Інформаційне повідомлення про конкурс на аудиторські послуги

АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (далі – Банк) запрошує аудиторські фірми для участі у конкурсі на аудиторські послуги для Банку (далі – Конкурс).

До Конкурсу запрошуються аудиторські фірми, які відповідають вимогам Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», включені до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, зокрема до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес».

Метою проведення Конкурсу є вибір на конкурсних засадах аудиторської фірми для проведення аудиту фінансової звітності АТ Перший Інвестиційний Банк (далі — Банк)

Фінансова звітність та інша публічна інформація АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» доступна на веб-сайті Банку.

  1. Завдання з обов’язкового аудиту фінансової звітності включає:
    • Аудит фінансової звітності Банку (українська та англійська версії), складеної відповідно до МСФЗ за рік (далі – Фінансова Звітність) відповідно до вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів Національного банку України, НКЦПФР, а також вимог Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг Міжнародної федерації бухгалтерів, що прийняті у якості Національних стандартів аудиту (далі – МСА), з урахуванням вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
    • Проведення оцінки якості активів Банку та прийнятності забезпечення за кредитними операціями відповідно до вимог нормативно-правових актів Національного банку України (включаючи вимоги Постанови Правління НБУ №141 від 22.12.2017 року «Про затвердження Положення про здійснення оцінки стійкості банків і банківської системи України», зі змінами, Рішення Правління НБУ від 28.12.2017 №848-рш Про затвердження Технічного завдання для здійснення оцінки стійкості банків та банківської системи України, зі змінами, а також вимог МСА, з урахуванням вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
    • Термін випуску звітності до 10 березня року, наступного за звітним;
  2. Основними критеріями, які визначені Банком для відбору аудиторської фірми є:

2.1. Досвід роботи аудиторської фірми у сфері аудиту фінансової звітності банків та оцінки якості активів банку та в галузі.

2.2. Наявність бездоганної репутації, відсутність порушень законодавства України претензій, скандалів та будь яких стягнень, професійної етики та Міжнародних стандартів аудиту.

  • Інформація про відсутність конфлікту інтересів, який може негативним чином позначитись на об’єктивності аудиторської фірми.
  • Наявність діючого Свідоцтва про відповідність системи контролю якості аудиторських послуг.
  • Професійний досвід аудиторської команди, зокрема партнерів, наявність сертифікатів, посвідчень, необхідних документів на право зайняття аудиторською діяльністю.
  • Вартість аудиторських послуг.
  • Якість інформації, яка надається.
  1. Інформація та документи для участі у Конкурсі:
    • Інформація про команду аудиторів, яка використовується в роботі:
  • загальна кількість співробітників,
  • докладний опис запропонованого складу аудиторів, які будуть проводити аудит, кваліфікації та досвіду (надати копії передбачених законодавством України

підтверджуючих документів, сертифікатів)

  • Цінові пропозиція щодо вартості послуг з проведення аудиторської перевірки річної фінансової звітності Банку за 2019 рік та розрахунок вартості послуг, графік проведення аудиту.

Цінові пропозиція щодо вартості послуг з проведення аудиторської перевірки річної фінансової звітності Банку за 2020-2021 роки

Цінові пропозиції щодо проведення аудиту СУІБ

Цінові пропозиції щодо огляду проміжної фінансової звітності

  • Досвід роботи на ринку аудиторських послуг та клієнтська база
  • Інформація про аудиторську фірму, засновників, керівництво,
  • Перелік основних клієнтів в фінансовому секторі України, зокрема з банками за останні 3 роки,
  • Перелік інших послуг, які надаються

3.4. Копія свідоцтва про включення аудиторської фірми до відповідного розділу Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес.

3.5. Документи, які підтверджують, що сума винагороди аудиторської фірми, отриманої за попередній річний звітний період від кожного з підприємств, що становлять суспільний інтерес і яким надавалися послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності протягом цього періоду, не перевищувала 15 відсотків загальної суми доходу від надання аудиторських послуг.

3 6 . Документи, що підтверджують відсутність (або наявність) в аудиторській фірмі, її керівника та/або аудиторів, які працюють в аудиторській фірмі (за основним місцем роботи або за сумісництвом), будь-яких стягнень, що застосовувалися протягом останніх трьох років органом, який регулює/регулював аудиторську діяльність.

3.7. Заповнені форми Банку: Додаток 2 та Додаток 3, підтвердні документи до них.

3.8. Інша інформація, яка може бути суттєва та корисна

  1. Графік проведення Конкурсу
  • Терміни подачі конкурсних пропозицій електронною поштою до 12.08.2019 включно на електронну адресу: LinnikIM@pinbank.ua.
  • Інформування переможця Конкурсу здійснюється після затвердження результатів Конкурсу Наглядовою радою Банку засобами електронної пошти.
  • Оприлюднення результатів конкурсу відбудеться після погодження Національним банком України на офіційному сайті Банку

 

Контактна особа: начальник Служби внутрішнього аудиту Ліннік Ірина (044)428-61-20

 

Заздалегідь вдячні за Вашу зацікавленість щодо участі у Конкурсі.

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

Додаток 2

Додаток 3