Шановні Клієнти, ми цінуємо кожного з Вас та докладаємо зусиль, щоб Ваше обслуговування в АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» було більш комфортним та зручним.
Звернення до Банку Ви можете залишити будь-яким зручним для Вас способом:
Шановні Клієнти, ми цінуємо кожного з Вас та докладаємо зусиль, щоб Ваше обслуговування в АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» було більш комфортним та зручним.
Звернення до Банку Ви можете залишити будь-яким зручним для Вас способом:
Україна, 01135, місто Київ, площа Перемоги 1
Звернення клієнтів розглядаються і вирішуються у термін, встановлені Законом України «Про звернення громадян»
Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Клієнтів регламентується Положенням про роботу зі зверненнями громадян в АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСИЦІЙНИЙ БАНК».