Звернення Громадян

Шановні Клієнти, ми цінуємо кожного з Вас та докладаємо зусиль, щоб Ваше обслуговування в АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» було більш комфортним та зручним.

Звернення до Банку Ви можете залишити будь-яким зручним для Вас способом:

  • Надіслати письмове звернення на адресу:

    Україна, 01135, місто Київ, площа Перемоги 1

  • Надіслати звернення засобами електронного зв’язку на адресу:

  • Залишити письмове звернення у відділенні:

  • Залишити звернення/пропозицію/скаргу/ на офіційному сайті Банку

  • Строк розгляду звернень клієнтів

    Звернення клієнтів розглядаються і вирішуються у термін, встановлені Законом України «Про звернення громадян»
    Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

  • Права клієнта

    • подавати (надсилати) до Банку звернення, що стосуються діяльності Банку;
    • подавати письмове звернення особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до вимог чинного законодавства України;
    • У випадку неможливості врегулювання спірних питань, споживач фінансових послуг може звернутися до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг або до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.
  • У посадових осіб Банку передбачена відповідальність за

    • відмову в прийнятті та розгляді звернення;
    • порушення терміну розгляду звернення;
    • інші порушення права клієнта на звернення згідно із законодавством України.
  • Порядок розгляду звернень

    Клієнтів регламентується Положенням про роботу зі зверненнями громадян в АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСИЦІЙНИЙ БАНК».

    Клієнт БанкуНе клієнт Банку


    ВідділенняІнформаційно-довідковий центрІнше

    Надаю АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» згоду на обробку моїх персональних даних у відповідності з ЗУ «Про захист персональних даних»

      Клієнт БанкуНе клієнт Банку


      ВідділенняІнформаційно-довідковий центрІнше

      Іпотечне кредитуванняКредитна карткаАвтокредитуванняСпоживчий кредитІнше

      Надаю АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» згоду на обробку моїх персональних даних у відповідності з ЗУ «Про захист персональних даних»

        Клієнт БанкуНе клієнт Банку


        ВідділенняІнформаційно-довідковий центрІнше

        Валютно-обмінна операціяВнесення/зняття готівкових грошових коштів з карткиОперація з чекамиПерекази / платежіВнесення/зняття готівкових грошових коштів з банківського рахункуІнше

        Надаю АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» згоду на обробку моїх персональних даних у відповідності з ЗУ «Про захист персональних даних»

          Клієнт БанкуНе клієнт Банку


          ВідділенняІнформаційно-довідковий центрІнше

          Надаю АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» згоду на обробку моїх персональних даних у відповідності з ЗУ «Про захист персональних даних»

            Клієнт БанкуНе клієнт Банку

            Надаю АТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» згоду на обробку моїх персональних даних у відповідності з ЗУ «Про захист персональних даних»