Соціальна відповідальність
Соціальна відповідальність є невід’ємною частиною довгострокової стратегії розвитку PINbank. Соціальні програми Банку реалізуються в декількох напрямках та торкаються інтересів багатьох десятків тисяч людей.
- Передусім це відповідальне ставлення до держави, що реалізується через прозору систему фукнціонування Банку, виконання всіх вимог чинного законодавства, своєчасну сплату податків, надання у повному обсязі всієї необхідної фінансової інформації.
- Об’єктом особливого соціального піклування Банку є його працівники, як основний нематеріальний актив та рушій розвитку Банку. Ми намагаємось забезпечити їм безпечні та максимально комфортні умови праці, створити умови для професійного росту та особистого розвитку, повноцінного відпочинку.
Close
Кадрова політика
Ситуація нестабільності в період кризи розглядається Банком, як ситуація, що передує серйозним змінам. Ми оцінюємо їх як позитивні та визнаємо цінність і важливість людського ресурсу та значимість його внеску в успішну діяльність Банку.
Розуміючи важливість та пріоритетність розвитку бізнесу в умовах кризи, ми працюємо на майбутнє, намагаючись не тільки утримати, але й залучити клієнтів.
З цією метою впроваджена система підвищення кваліфікації та оцінки персоналу, яка включає:
- модульні структури підвищення кваліфікації;
- інфраструктуру і матеріально-технічну базу для проведення навчального процесу;
- визначення основних напрямів підвищення кваліфікації;
- учбово-методичні матеріали і тести;
- учбові програми: стажування, проведення заліків, внутрішнього навчання;
- електронну систему оцінки та контролю знань.
Набір персоналу в порівнянні з минулими роками мінімізовано, але вакансії із пріоритетних напрямків актуальні. В той же час – формується база контактів «на майбутнє».
Рівень винагороди у банку залишається на стабільному рівні, зміни можуть відбуватися тільки в залежності від пріоритетності напрямку бізнесу.
Close