Поштові клієнти, месенджери, планери є в телефоні майже кожного підприємця. Але які сервіси повинні бути в ділових людей? UBR.ua підготував огляд програм, яким можна довірити свої завдання, контракти і навіть особисту безпеку.
Корпоративна бібліотека і блокнот від Evernote
Зібрати всі записи, дати і макети в одному додатку – можливо. Розробники Evernote настільки захоплені автоматизацією бізнес-процесів, що восьма версія їх проекту містить в собі все, що можна лише придумати: і сканер документів, і завантаження візитки в соціальній мережі, і подвійний захисний механізм з авторизацією профілю через sms.
Крім того, вони продовжують покращувати сервіс, допрацьовують модуль інтелектуального контексту – рішення, яке допомагає додатку розпізнавати сенс нової замітки і дописувати її замість власника телефону, синхронізуючи з інформацією з попередніх записів. Додаток може використовуватися не лише однією людиною, але й всією командою. А для зручного спілкування Evernote пропонує підключати корпоративні чати.
Звичайно, це не єдиний блокнот, що представлений в AppStore PlayMarket. Але зручний функціонал, що нагадує стандартні мобільні додатки з розширеними можливостями, приємний інтерфейс і популярність у всьому світі Evernote щодня приваблює нових користувачів.
Контроль продажів і комунікацій з клієнтами в SugarCRM
Головне завдання SugarCRM таїться в її ж назві – робота з підтримкою клієнтів. На ділі, SugarCRM – це зручне й легке в налаштуванні програмне забезпечення для управління продажами й підтримкою клієнтів. За допомогою цього сервісу можна збирати і аналізувати інформацію з будь-якого сайту, розсилати листи, прив’язувати їх до поштових серверів, створювати звіти, інформаційні панелі, графіки і таблиці різних показників.
Крім того, завдяки додатковим модулям, SugarCRM розширив свої можливості до здійснення дзвінків по базі з системи. Працівники маркетингового відділу можуть моніторити згадки про компанії або будь-які інші позначки в соціальних мережах, а також отримувати повідомлення про пропущені повідомлення від клієнтів або важливі події.
Унікальність SugarCRM, з одного боку, полягає в її універсальності, а з іншого – в індивідуальних налаштуваннях для кожного бізнесу. В інтернеті можна знайти безліч додаткових модулів від розробників інших сервісів, а для тих, хто любить все й одразу, існує платна розширена версія.
Захист особистого майна від mySafety
Всі побутові дрібниці і важливі гаджети, за якими часом не встежиш, тепер, знаходяться під охороною mySafety. Сервіс займається захистом від втрати кредиток, документів, ключів, телефонів, ноутбуків та інших важливих речей. Компанія співпрацює з найбільшими банками, магазинами техніки і мобільними операторами України.
Механізм роботи mySafety наступний: фахівці встановлюють на цінну річ свою бирку або брелок, які допомагають ідентифікувати і повернути її в разі втрати. Якщо телефон знайде інша людина, то mySafety виплатить йому винагороду і сама займеться його поверненням. У разі втрати документів, наприклад, закордоном, менеджери допомагають в їх відновленні.
Найближчим часом команда mySafety запровадить в усі свої наклейки, брелоки і додатки чіп NFC, який дозволить отримувати всю необхідну інформацію, просто приклавши свій смартфон до девайсів mySafety.
Підключити послугу можна як самостійно, так і при покупці гаджетів в магазинах партнерів mySafety.
Емоційне перезавантаження від Headspace
Ця програма, розроблене екс-маркетологом, вченими, випускниками технічного вузу і колишнім буддистським ченцем, створювалася для тих, хто постійно біжить, переживає і не може знайти час для відпочинку. Вона стане в нагоді бізнесменам, які розучилися розслаблятися і почали переживати за своє здоров’я.
Для боротьби з неврозами розробники Headspace рекомендують освоїти практику щоденних 10-хвилинних медитацій, яка зробить кожного трішечки щасливішим. Для тих, хто отримав погану новину чи впав у стан паніки, Headspace підготував окремі сторінки з інформацією про боротьбу з депресією, аддикцією і нападами.
Можливо, цей додаток не стане у пригоді для власників середнього бізнесу, але, за словами розробників, він користується величезною популярністю у мільйонерів і мільярдерів. Можливо, причина тому – ефективність, а може – функція повернення коштів, якщо рекомендації не спрацюють.
Виконання рутинних питань за допомогою Up.assistance
Існування консьєрж-сервісів, які переймають на себе турботи про доставку їжі, оренду готельних номерів, проведення фінансових операцій, замовлення квитків та інші важливі питання, – не новина для власників преміум-карт українських банків. Але тільки додаток Up.assistance спростив комунікацію з менеджером у вирішенні подібних завдань до мінімуму.
Не потрібно дзвонити оператору і диктувати завдання, досить написати в Viber Up.assistance. Сервіс працює не тільки з категорією VIP, а доступний для всіх користувачів. Ціна його послуг складає 1% від вартості покупки.
Працює Up.assistance наступним чином: людина пише в Viber свій запит, наприклад, купити 2 авіаквитка Київ-Львів на 26 червня. Після обробки замовлення йому приходить інвойс на пошту або по Viber. Все дуже просто, зручно і без затримок.
Додатки для бізнесмена – це добірка сервісів, які допомагають йому спростити робочі процеси і зберегти свої сили при вирішенні побутових проблем. Ми підібрали найбільш поширені варіанти, хоча, напевно, кожен користувач зміг би додати ще 2-3 інших.